Monday 14 April 2014

BELAJAR TAMBAH JUMLAH 'LIKE' KAT FANFAGE SECARA PERCUMA

gambar ni pun copy kat kawan kita tu terimakasih


Orang kata tak tahu belajar dengan orang yang tahu,tak pandai bersilat cari guru silat,ibarat kalau kita nak buat bisnes burger,kena cari orang yang dah berpengalaman dalam bidang ni..nak bisnes ayam kena cari orang yang buat bisnes ayam dari A-Z.Begitulah dengan aku ni..nak jadi usahawan ONLINE kena lah cari pakar-pakar dalam bidang ni samada berbayar atau free.Tapi cari yang free dulu,kalau dah tak jumpa baru cari yang berbayar dulu.
Alhamdulilah hari ini dapat ilmu bagaimana nak tingkatkan 'LIKE' 

Terimakasih anak muda ni semoga allah memberkati amalan anda untuk berkongsi ilmu ini dengan sesiapa sahaja termasuk saya. Sebenarnya banyak lagi ilmu-ilmu yang saya tidak tahu rupanya,seperti pesan guru saya selagi kita MAHU BELAJAR selagi tu banyak perkara yang kita tidak tahu,dan rasanya jauh ketinggalan dari IM (Internet Marketing) yang ada di Malaysia rata-rata anak-anak muda yang terlibat di dalam bidang ini dan ada di antaranya menjadi SENANG dan KAYA tak kurang jadi JUTAWAN pun ada.

Penglibatan saya ni dalam IT taklah sehebat mana pun asas komputer pun tahu masa berkhidmat dulu tahu pun program-program asas seperti Word.Exell,Powerpoint itu pun sebab menjadi satu keperluan untuk jurulatih menyiapkan kerja-kerja dengan cepat masa tu kat tempat aku ada seorang aje kerani,jadi terpaksalah kena beli komputer sendiri,sampai blackout komputer aku yang pertama aku kerjakan (masa tu tiada asas komputer).Oklah itu dahulu..

Belajar buat blog ni pun belajar sendiri dengan melihat blog atau web orang lain.lepas tu pergi kat search taip apa yang kita nak..Tak tahulah ke berapa puluh blog yang aku buat semuanya sekerat jalan..macam-macam nama blog..Mintak-mintak blog ni aku FOKUS..Insyallah

Berkaitan entri aku ni aku tak tahu nak terangkan anda link kat web di atas di situ penerangan penuh berkaitan bagaimana nak tingkatkan 'LIKE' kat fanfage tak kiralah samada fanfage peribadi atau perniagaan..Layari blog KLIK DI SINi





No comments:

Post a Comment